Searching...
Σάββατο, 11 Μαΐου 2013

Give me your Truly Lie (Part 2)


Give me your Truly Lie (Part 2)

Το δεύτερο μέρος του άρθρου σας Truly Liars.

Πολλοί από εσάς που διαβάζετε τώρα το Part 2 είμαι σίγουρος πως δεν έχετε διαβάσει ακόμη το Part 1, για αυτό κάντε click εδώ.

Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου, θα την ξυρίσω σε λίγο. Να διαβάζετε πάντα από την αρχή. Δεν θέλω τσαπατσουλιές.

Το άρθρο αυτό λοιπόν φτιάχτηκε από μερικούς από εσάς για όλους εσάς. Τρέλα, χαμόγελα και ξερό ψωμί. Αυτά είναι τα πιο δυνατά όπλα μας αυτή τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε και οι άνθρωποι που θα δείτε παρακάτω απλά τα χρησιμοποιούν.

Καλώς το το κορίτσι. Νέα Truly Liar καθώς ξεκίνησε να διαβάζει τις ιστορίες μου λίγο καιρό πριν. Παρ' όλα αυτά παίζει και διασκεδάζει μαζί μας στο Give me your TrulyLie. Μου υποσχέθηκε πως θα μου στείλει το κείμενο της αλλά λόγω φόρτου εργασίας δεν πρόλαβε να το κάνει. Τη συγχωρούμε και την αγαπούμε όμως.

Εκτιμά, αγαπά και βοηθάει και αυτό το ξέρω από πρώτο χέρι.
Σαββίνα, 27 ετών, ηθοποιός - συγγραφέας - σκηνοθέτης

Λατρεύω τη φωτογραφία αυτή γιατί έχει ολόκληρο concept. Θα ήθελα πολύ να ήμουν μαζί σας την ώρα που δημιουργούσατε. Είμαι σίγουρος ότι διασκεδάσατε πολύ. Και το TrulyLie φυσικά και εγώ ερωτευτήκαμε τη φωτογραφία σας.

"Το ψέμα σου; Η ζωή μου ολόκληρη...η δική μου και μοναδική αλήθεια...
Άλλο λένε τα μάτια σου και άλλο η φωνή σου...
Κάποτε θα βρεθούνε...
Θα βρεθούνε;"
Γιάννης, 19 ετών, φοιτητής και Στεφανία, 23 ετών, ηθοποιός.

Με ανησύχησε λίγο αυτή η κοπέλα γιατί ενώ δήλωσε πρώτη συμμέτοχη στο παιχνίδι, καθυστέρησε πολύ την φωτογραφία της. Άρχισα να πιστεύω πως δεν θα έπαιζες μαζί μας. Παρ' όλα αυτά η φωτογραφία της κατέφθασε στα εισερχόμενα μου μηνύματα χαρίζοντας μου ένα τεράστιο χαμόγελο. Μου έστειλε δύο κειμενάκια και πολύ δυσκολεύτηκα να διαλέξω γιατί τα ερωτεύτηκα και τα δύο. Θα τα βάλω και τα δύο. Μην βαρεθείς να τα διαβάσεις αγαπητέ αναγνώστη, δεν θα χάσεις.


"Τη θλίψη μου πάντα την ένιωθα να'χει λαμπερά χρώματα. Χρυσό κίτρινο, επιβλητικό μαύρο, εντυπωσιακό μπλε. Αυτό πίστευα ότι με ξεχώριζε από όλους εκείνους που ήθελαν να πουλήσουν τον Αυγερινό μου. Όχι πια όμως. Η θλίψη μου πλέον είναι βαριά. Είναι γκρίζα και μαύρη. Δεν μ´αρέσει. Θέλω να την διώξω. Πήρες τα χρώματα μαζί σου, στην Ιταλία. Όλη την ομορφιά την κλείδωσες πίσω από τα μάτια σου. Τα μάτια σου.. 
Πιες Μανο."

"Δε μπορώ να συλλάβω κάποιο πραγματικό σκοπό στη ζωή μου, όλα μου φαίνονται προδιαγεγραμμένα να καταλήξουν στην ανυπαρξία. Ωπ! Όλα; Όχι, όχι όλα. Στην αγκαλιά σου σου ένιωσα διαφορετικά. Ένιωσα για πρώτη φορά στη ζωή μου ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ! Ανάμεσα στα πόδια σου ξεχνούσα την απαισιοδοξία μου, γινόμουν παρόν! Αυτή η επιθυμία μου να σε έχω στο κρεβάτι μου-τόσο παρεξηγημένη για άλλη μια ακόρεστη δίψα για σάρκα- έκλεισε τον κύκλο της ύπαρξης μου. Εγώ βρήκα το νόημα, είναι να ξεκουράζομαι μέσα στους μηρούς σου, μετά να σηκωνόμαστε από το στρώμα, να σου μιλάω, να σε κοιτάω, να σε ερωτεύομαι πιο πολύ, ώστε την επόμενη φορά να σε αγκαλιάζω πιο παθιασμένα.."


Υπάρχει και μια ομάδα νεαρών κοριτσιών που διαβάζουν το Truly Lie ανελλιπώς και αυτό το κορίτσι ανήκει σε αυτήν την ομάδα. Τα σχόλια, οι παρατηρήσεις και οι κοινοποιήσεις κάνουν παρελάσεις στους τοίχους τους και τις ευχαριστώ πολύ για αυτό.
Υ.Γ. Ωραία χείλη!!!!

"Hello!Ονομάζομαι Εύη είμαι φοιτήτρια στο ΤΕΙ Αθήνας,μένω στην Αθήνα και είμαι 19,5 χρονών (δυστυχώς όχι για πολύ ακόμα :P)..Πέρα από το γεγονός ότι είμαι εξαιρετικά γκαντέμο,θέλω να μείνω 20άρα για πάντα. Έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά στο blog σου, δεν μου έρχεται κάτι άλλο να μοιραστώ!!Keep up the good work!! :D"

Αυτό ήταν τρελό κείμενο Εύη. Άσχετες σκέψεις η μία με την άλλη  και απλά τις είπες. Αυτό προς όλους εσάς που συνεχώς με ρωτούσατε "Τι να γράψω;" και εγώ σας απαντούσα "Ότι γουστάρετε!".
Δεύτερη φωτογραφία που κατέφθασε στα εισερχόμενα μου. Δεν είμαι σίγουρος αν ευχαριστηθήκατε όλοι το παιχνίδι. Είμαι μόνο σίγουρος για αυτήν την κοπέλα που μαζί με την φωτογραφία της μου είπε "Μου αρέσουν πολύ αυτά τα παιχνίδια." Και εμένα μου αρέσει πολύ που παίζεις σε αυτά τα παιχνίδια!!!


"Κι αν με άφησες να φύγω είναι που ποτέ σου δεν ήθελες να με κρατήσεις. Δεν ήξερα αν ήθελα καν να είμαι εκεί, όσο ήμουν, αλλά τώρα που φεύγω ή φεύγεις, ίσως και να φεύγουμε, εγώ γυρίζω πίσω. Δε σε ψάχνω. Δεν είναι ότι ζητάω κάτι από εσένα. Σίγουρα δεν περιμένω κάτι από εμάς, γιατί για να υπάρχει το "για εμάς", θα έπρεπε πρώτα να είχε υπάρξει το "εμείς" και αυτό δεν υπήρξε ποτέ. Αν δεν είναι τρέλα που μου λείπεις, τότε τι είναι;"
Δήμητρα, 29 ετών, ηθοποιός και δικηγόρος (και μόλις εντόπισα κοινά με την ιστορία του Μαΐου "Three way").

Το πρώτο μήνυμα που έλαβα από αυτήν την κοπέλα ήταν "Ευχαριστώ που μοιράζεσαι μαζί μας τα κείμενα σου."
Και τι να απαντήσω μετά σε αυτό το μήνυμα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από εμένα για την αγάπη που δείχνεις στα κείμενα και στο Truly Lie. Τρελή φωτογραφία.

"Εδώ και κάτι χρόνια , όταν δηλαδή άρχισα να συνειδητοποιώ το πώς λειτουργεί ο περισσότερος κόσμος , έχω φρικάρει.Μπαίνω συχνά στη διαδικασία να αναρωτιέμαι γιατί ο κάθε άνθρωπος να βολεύεται στο ψέμα προκειμένου να μην μπει σε φασαρίες.Ομολογώ πως ακόμη ψάχνω μια λογική εξήγηση σε αυτή μου τη σκέψη, που θα με οδηγήσει στο να πω πως, το ψέμα είναι καλύτερο από την αλήθεια.Απλά το έχω πάρει πλέον απόφαση, ότι πια σπανίζουν οι άνθρωποι που θα είναι ειλικρινής απέναντι στον καθένα και θα έχουν όλο το θάρρος να αντικρίσουν τον άλλον μέσα στα μάτια και να πούνε την αλήθεια , όσο και αν αυτή πονάει. Εξάλλου , καλύτερα μια πικρή αλήθεια , παρά ένα γλυκό ψέμα. Και καταλήγω σε μία φράση από το μονόπρακτο του Ζαν Κοκτώ , την Ψεύτρα,  που λέει : ''Είσαι ένα ψέμα που θα λέει πάντα την αλήθεια.'' Ας κλείσουμε το στόμα λοιπόν στο ψέμα , και ας ανοίξουμε τα μάτια στην αλήθεια."
Εύα, 19 χρονών, φοιτήτρια δραματικής σχολής.


Η αναγνώστρια με της καλύτερες περιγραφές των επεισοδίων. Ψοφάω κάθε φορά να διαβάζω τα σχόλια της στις κοινοποιήσεις. Δεν μοιράστηκε αυτή τη φορά κανένα κείμενο μαζί μου όμως και αυτό με στεναχώρησε.

Θα σας πω όμως πως σύντομα θα συμμετέχει σε μια παράσταση, που με πολύ μεγάλη χαρά θα σας παρουσιάσει το TrulyLie.
Δέσποινα, 20 ετών, φοιτήτρια δραματικής σχολής.

Ανήκει στην ομάδα των κοριτσιών που ανέφερα πριν λίγο. Ένα πουλάκι μου είπε πως είχε ετοιμάσει τη φωτογραφία και ντρεπόταν να μου τη στείλει. Ομολογώ πως την ενθάρρυνα να μου τη στείλει. Και φυσικά αγαπώ τη φωτογραφία της, τα μάτια της και το χέρι που της ζωγράφισε το Truly Lie είναι πολύ ταλαντούχο.

"Με λένε Ιωάννα είμαι 18 χρονών, μένω Αθήνα και είμαι φοιτήτρια..μου αρέσει πολύ το blog σου και γράφεις πολύ ενδιαφέρουσες ιστορίες!Θα ήθελα να μοιραστώ ένα ρητό..Η ζωή δεν μένει στάσιμη και προχωράει, έτσι και εμείς πρέπει να αφήνουμε τις άσχημες στιγμές του παρελθόντος πίσω,με στόχο να βρούμε την ευτυχία.."

Διαβάζεις τέτοια λόγια από έναν νέο άνθρωπο και ακόμη δεν ελπίζεις στο καλύτερο και στο ομορφότερο;

Ήσασταν όλοι σας υπέροχοι και θεότρελοι...Σας ευχαριστώ πολύ που παίξατε μαζί μου στο Give me your Truly Lie. Ενημερώνω πως το παιχνίδι πήρε παράταση για ακόμη μια βδομάδα καθώς πήρα δυο μηνυματάκια που με έχεζαν επειδή έληξα το παιχνίδι και εκείνοι δεν πρόλαβαν να στείλουν. Δεν φταίω εγώ που τρώγατε τα πασχαλιάτικα και ξεχαστήκατε, εντάξει;
Παρ' όλα αυτά η παράταση δόθηκε και εγώ θα περιμένω με ανυπομονησία όλους εσάς που δεν προλάβατε.
(Κωνσταντίνε και Δημήτρη θα είστε στο Part 3)

Ζείστε με τρέλα Truly Liars και να την μοιράζεστε μαζί μου....

...to be continued!!!

Στηρίξτε το Truly Lie κάνοντας μια κοινοποίηση ή αφήνοντας ένα σχόλιο.
Συνομιλήστε μαζί μου μέσω Facebook ή Twitter. Αφήνοντας μου απορίες και σχόλια.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Translate