Searching...
Δευτέρα, 22 Απριλίου 2013

Love me back (Part 7)

Love me back (Part 7)

Το έβδομο μέρος της ιστορίας του Φεβρουαρίου.
http://1.bp.blogspot.com/-L7oSGAqZWpo/USPvsNJwuuI/AAAAAAAAIu0/Fy9KzlyPYQU/s1600/sad_man.jpg

Τα χέρια του έσφιγγαν το ένα το άλλο ενώ οι αγκώνες του ακουμπούσαν τα πόδια του. Δεν μπορούσε να πιστέψει πως είχε ξανασυναντήσει την Ντίνα και μάλιστα κάτω από τέτοιες συνθήκες. Τα χέρια του του έκλεισαν τα μάτια και μια γερή εκπνοή του έφερε τη μορφή της. Του είχε φανεί πιο όμορφη από ποτέ. Άνοιξε απότομα τα μάτια του φοβούμενος τις ίδιες του τις σκέψεις. Η εσωτερική ένταση που του δημιουργούνταν και μόνο από την θύμηση της, τον τρομοκρατούσε.

Κάτι τέτοιες στιγμές είναι που σου υπενθυμίζουν πόσο μικρός είσαι. Ένας άνθρωπος όπως όλοι οι άλλοι που δημιουργήθηκε για να δημιουργεί καταστάσεις και συναισθήματα. Και όταν τα συναισθήματα ξεπερνούν τα όρια σου, κουλουριάζεσαι αποφεύγοντας τα. Το τίναγμα του κορμιού σου είναι μόνο μια στιγμή.

Ο Ιάσονας πετάχτηκε από τον καναπέ και άρπαξε τα κλειδιά της μηχανής από το τραπεζάκι. Τα πόδια του πηδούσαν στα σκαλιά της πολυκατοικίας ώσπου έφτασε στη μηχανή του. Σήκωσε ψηλά το δεξί του πόδι, καβάλησε τη μηχανή και έφυγε απότομα. Στην διαδρομή συνειδητοποίησε πως δεν φορούσε κράνος, πράγμα απίστευτο για τον Ιάσονα καθώς ήταν πάντοτε πολύ προσεκτικός. Έδιωξε εκείνη τη σκέψη, του φαινόταν ασήμαντη μπροστά στη Ντίνα. Σε λιγότερο από μισή ώρα βρισκόταν έξω από το σπίτι της.

"Ιάσονα." , η Ντίνα πρόλαβε να πει το όνομα του ανοίγοντας την πόρτα.

Όρμηξε πάνω της απεγνωσμένα. Την γλυκοφιλούσε χαμηλώνοντας το κεφάλι του για να συναντήσει το πρόσωπο της. Την κόλλησε στον τοίχο και έγινε πιο επιθετικός. Της έσφιξε τα μπράτσα και την κάρφωσε στα μάτια.

"Έλα μαζί μου. " της είπε με πολύ απότομο τρόπο ενώ η Ντίνα έμεινε μια στιγμή να τον κοιτάζει διψασμένα.
"Φοβάμαι." του είπε τραυλίζοντας, λες και κρύωνε.
"Και εγώ." 
Την άρπαξε στην αγκαλιά του και την ελευθέρωσε πάνω στη μηχανή. Έπειτα ανέβηκε και εκείνος. Πέρασε τα χέρια της από τη μέση του και τον έσφιξε με όλη της τη δύναμη. 

Ταξίδι στη θάλασσα της νύχτας με οδηγό τις καρδιές τους. Προορισμός τους τα βραχάκια στην Ακρόπολη. Τα κορμιά τους στάθηκαν δίπλα δίπλα φοβισμένα, χαιρετώντας τον πρωινό ήλιο.

"Τι κάνουμε τώρα;"
"Αυτό που δεν υπολογίσαμε."
"Με φοβίζει όλο αυτό!"
"Και εμένα ρε Ντίνα αλλά δεν μπορώ να τρέχω άλλο μακριά του."
"Ήταν μονάχα ένα πήδημα γαμώτο."
"Έτσι πίστευα και εγώ. Μέχρι που σε ξαναείδα."
"Ιάσονα είμαστε και οι δύο σε άλλη φάση."
"Γιατί μου κρύβεις το πρόσωπο σου; Θα με κοιτάς στα μάτια όταν μου μιλάς. Άκουσες; Ντίνα! Κοίταξε με." , της γύρισε απότομα το πρόσωπο.
"Άφησε με ρε ψυχάκια."
"Είμαι ερωτευμένος ρε γαμώτο." 

Τα χείλη του κόλλησαν στα δικά της με δύναμη. Οι καρδιές τους χτυπούσαν γοργά πάνω σε εκείνους τους βράχους. Την ξάπλωσε κρατώντας με τα χέρια του το κεφάλι της. Η γλώσσα του χωνόταν βαθιά μέσα στο στόμα της. Η Ντίνα φαίνονταν παραδομένη μέχρι τη στιγμή που με μια δυνατή σπρωξιά στο στήθος του, τον απομάκρυνε από πάνω της. Ίσιωσε το κορμί της και άρχισε να κατηφορίζει τα πέτρινα σκαλιά.

"Φύγε μακριά μου σε παρακαλώ..."
Με μια δυνατή γροθιά στο βράχο τραυμάτισε το χέρι του. Σηκώθηκε και έτρεξε πίσω της.

"Γιατί το κάνεις αυτό;"
"Γιατί δεν νιώθω τίποτα."
"Το βλέπω στα μάτια σου Ντίνα."
"Ήσουν απλώς ένα πήδημα... ένα από τα πολλά."

Το δυνατό του το χαστούκι της γύρισε το πρόσωπο. Η Ντίνα άγγιξε το μάγουλο της και τον κοίταξε λοξά που κατευθυνόταν προς τη μηχανή του.
"Έλα να σε πάω σπίτι."

Καθώς έτρεχε η μηχανή και ο πρωινός αέρας χάιδευε τα πρόσωπα τους η Ντίνα πλησίασε στο αυτί του Ιάσονα χαμογελώντας.
"Ήταν η σειρά μου να σε γαμήσω Ιάσονα!"
"Επομένως τώρα πρέπει να σε ξαναγαμήσω εγώ. Περίμενε με Ντινάκι. Περίμενε με..."

Στηρίξτε το Truly Lie κάνοντας μια κοινοποίηση ή αφήνοντας ένα σχόλιο.
Συνομιλήστε μαζί μου μέσω Facebook ή Twitter. Αφήνοντας μου απορίες και σχόλια.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Translate